3 Mart 2012 Cumartesi

yalandan kim ölmüş

ozledigim seslere kavusuyorum yavas yavas...aslinda bi yandan kendimi ingilizcedeki ''get'' kelimesi kadar derbeder hissetmiyor degilim ama muhim degil  sigara almaktan daha kolay kosullarda alabildigim konverslerine  kurban bu ulkenin;pasaportla yapisik yasamak nasil zor diyemem yani ... ayrica ''excuse me'' ikilisi bu kadar ucuz mu,ota boka kullaniyorsunuz arkadasim...insan tanimak guzel seydir derdi buyuk buyuk annem;cocuk aklimla sordugumu bilirim ''nine,kac tane insan vardir su dunyada?'' diye... o da ''ne bileyim ben bizim karsi komsu Sevim teyzeden basla saymaya iste ömürlük kadindir'' derdi . Kinaye ile  çerçeveledigim zaman hep hosuma gitmistir bu diyalog nedense!!!  Gordum,tanidim,begendim,tamam sizi omur boyu unutmayacagim ama  azad edin de gideyim yahu özlediğim çok fazla şey var ya da beni tutsak edin hiç bırakmayın çok da dert değil özlemlerim,o kadar iki arada kalmışlıktayım anlıyorsunuz değil mi? ...Turk hayranligiyla beni tavlamaya calisan,ki bunda başarılı olan, 'yakisikli' zenciden tutunda yolda insan gorunce geri geri gitmeye baslayan  saygideger suruculer ,hic dert etmeyin   hafizamdaki  yeriniz coktan ayrilmistir ozel bir kosede...turkiyede sadece bayramlari ozlememis olmam sorgulanabilir,bayramda sizinle olmak isterdim desem o da yalan torbasindan bi tutam kelime toplulugundan ibaret olur ki gerek yok.Ama ben 9 eylulde izmiri  cok severim,cok samimiyim ...bir suru haller icindeyim en iyisi susmak..herkesi seviyorum ...see you soon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder