2 Ekim 2011 Pazar

Bu sadece denemek içün !

Zeybek Oyununda Bir Bilge,Parasailing Tadında Hem de!
 ajan olsam bu kadar olmaz diye düşünüyorum..müthiş bir gözlem gücümün olduğuna gerçekten bir kez daha inandım ve inandırdım..sorunuz,teyit alınız. Gün yakışır tarih olmaya zannımca,daha da yakışan günler var orası ayrı.kafamda oluşturduğum düşünceler bir bir olabilirliğini destekleyici bir şekilde birleşiyor.beklentilerin çakıştığı noktalarda devreden çıkıp,olayın içinden sıyrılabiliyorsam "evet işte,ben buyum"diye kendimi ödüllendirmeyi amaç edinmiş uçuk bir düşünce skalasında saklı herşey."""çok fazla polisiye izliyorsun son zamanlarda"""şeklinde yorum yapmak isteyenler çıkıyor aramızda,karşınızda saygıyla eğiliyorum..tam tersine neredeyse gotik bir atmosferde öksüz ve yetim yurdum insanına daha çok yakın olduğuma inanmak üzereydim,yoluma garklar sapladınız...ben de vazgeçtim zaten böyle düşünmekten..burdan evrimime dalmak istiyorum..bütün paradoksal seviyeleri tecrübe ediyorum bir bir,teğet geçmek gibi bir durum söz konusu bile değil.Sanıyorum içimde barınan kızıl sonya devrede çoğu kez yoksa tek yürek başa çıkılır mı onca fenomenle...aslında  gelmiş geçmiş bir yığın olgu.zamanın gerektirdiği el çabukluğu olsa gerek maksad-ı mesele..kim demiş macera dediğin üç beş kısa mutlu andan ibarett diye...off tam bir günümüz pop şarkı sözü gibi oldu unutun gitsin.dediğim şu ki:gerekse gerektir çadırını sırtlayıp gitmek,okyanusta sörf tahtasıyla aşk yaşarsın bakarsın,ya da siyah deri montlu kır uzun saçlı harleyci amcanın arkasına atlayarak  dersin işaret parmağının işlevini devreye sokarak kanının donma ihtimalini hiç düşünmeden :"o ivme 250 km/h'nin altına düşmesin"diye.tanrım,Ege çocuğuyum ben haşır neşir olmayı seviyorum herkesin ottan bitme dediği pöfüdük şeylerle.ne komiktir ki otu da seviyorum,giritten gelen  genlerimin bana vermiş olduğu yetkiyle...şimdi izninizle dönmek istiyorum bu hayatın kısa ömürlü gerçeği "final" dedikleri bilgi sınama tekniklerinin en dandiğine...kim sınıyoki lan beni nerde bu sürünün başı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder